Idrettens dag søndag 2. september program

Søndag 2/9 klokken 12 sparker vi i gang idrettens dag - årets høydepunkt for barna på Siggerud. Barn i ALLE aldre er velkommen til å bli bedre kjent med aktivitetstilbudet i verdens navle - SIGGERUD!

2018-08-17
kristine.birkelund

Siggerud Idrettslag har flere hundre aktive medlemmer, og på Idrettens dag viser vi oss frem, slik at alle kan bli bedre kjent med vårt aktivitetstilbud. I år kommer også speideren, SUM og klatreklubben til banen for til å vise tilbudet sitt.

Prøv kasteferdigheten din med håndball, bli med på teknisk lek med ball, eller mål hvor hardt du sparker en ball. Prøv deg på 3´er fotball eller hei frem ditt lag når barna spiller fotballkamp mot foreldrene fra kl. 14.00.

Prøv deg på Allidrettens morsomme hinderløype. Stor stas for både liten og stor!

Klubbens nyeste tilskudd, SIL Sørmarka Stisykkelklubb stiller med en morsom løype som barna kan teste ferdighetene sine i, og dere kan bli kjent med tilbudet de har for barn og unge. Spennende løyper allerede klar for sykling i marka ved banen. Mulig utlån av sykkel/hjelm, for de som vil prøve seg.

Trolldalen presenterer prosjektet sitt som bredde og rekrutteringssenter.

Er du interessert i klatring, stiller Siggerud klatreklubb med taubane på hele 130 m.

Siggerud speider´n vil forsøke å bygge en karusell av tømmer og tau.

Siggerud Uten Mobbing (SUM) stiller med morsom aktivitet, for å promotere skøytebanen som kommer til vinteren.

Alle barn får et aktivitetskort, hvor de består aktiviteter og får utdelt medalje.

Fotballen holder kiosk

Vel møtt til en hyggelig dag, på tvers av gruppene, men i felles idrettsglede!

sportslig hilsen

Siggerud Idrettslag

Mars
MTOTFLS