Leie av klubbhuset

NB: Viktig informasjon angående Covid-19

Viktig: Ansvarlig leier av klubbhuset skal noter ned navn og tlf. nr på alle som er gjest / bruker der.

_______________________________________________________________________________________

Fra november 2018 vil klubbhuset bare leies ut til betalende medlemmer av Siggerud IL, bosatt på Siggerud.

Medlemmer av SIL kan leie klubbhuset til møter, bryllup, konfirmasjons, dåpsfesten, bursdager og andre festlige anledninger. Idrettslaget leier ikke ut klubbhuset til russefester eller lignende.

Når er Klubbhuset ledig?

Se Klubbhuskalenderen under for ledige tidspunkt. Kontaktperson Jack Dinesen på silklubbhus@gmail.com telefon 93217735, mandag til og med fredag fra kl 17:00 til 20:00. Mailen blir besvart hver ettermiddag på samme tid.

Utleiepriser

Ukedager

Sal                                                       Kr 600,- pr dag

Helg

Sal (fredag, lørdag, søndag)                   Kr. 1500,- pr. dag

Sal (langhelg, fredag- søndag)               Kr. 3000,- pr helg

Lørdag - søndag (fra lørdag kl 12:00 til søndag kl 19:00. Kr 2000,-

Alle priser er eks vask kr 700,- hvis dere ikke ønsker å vaske selv

Skulle det forekomme at det ikke er vasket så blir utleier fakturert i etterkant med kr 700,-

Betalingsbetingelser

20% forskudd omgående etter mottatt kontrakt (såfremt det oppgis i avtalen) 80% restleie senest 3 uker før utleiedato. Bruk kjøp/betal funksjonen i VIPPS Siggerud IL Klubbhus /VIPPS nr 547448.

Avbestilling

Fritt innen 1. mnd. før forfallsdato

Mindre enn 1. mnd. før: 20% av leie (dvs. forskuddsinnbetalingen)

Nøkler

Følgende nøkler i knippe utleveres leietaker: Nøkkel til bom ved parkeringsplass, hoveddør, mellomdør, kjøkken/møterom/ lager, vaskerom 1. etg., container restavfall og container papp.

Musikkanlegg

Spiller med AUX inngang må gjerne benyttes. Misskjøtsel medfører erstatningsplikt. Sjekk anlegget før bruk og meld fra om eventuelle feil.

Kjøkken

Som leietaker er du ansvarlig for alt kjøkkenutstyr i leietiden. Skulle noe bli knust eller ødelagt skal det erstattes etter følgende satser:

Tallerkener kr. 50 pr. stk

kaffekopp kr. 35 pr. stk

glass kr. 20 pr. stk.

Annet utstyr erstattes etter takst eller avtale.

Du skal gjøre følgende (med mindre det er ønskelig at vi gjør det:

Rydde, støvsuge eller eller vaske salen. Tørke opp alt søl

Vaske av bord, stoler og sofaer

Rengjøre og vaske toaletter / vasker

Tømme avfall, tomgods o.l . NB! Papp i egen container, IKKE kast flasker i cont.

Oppvask: Alt skal kjøres gjennom oppvaskmaskinen og settes på rett plass.

Røyking forbud inne på klubbhuset

Øvrige betingelser

Ansvarlig leier må være over 25 år.

Ved klassefester og lignende må leier oppgi navn på 2 ansvarlige voksne (foreldre)

Leier plikter å lese denne brosjyre og være seg sitt ansvar bevisst.

Vis hensyn til naboene! Klubbhusets naboer ønsker kanskje å sove mens du og dine gjester fester. Derfor ber vi om at musikken dempes og at det ikke lages støy etter kl. 01:00.

Siggerud IL tar ikke ansvar for leietakers private eiendeler som tas med til huset.

Leietaker har ansvar for utleverte nøkler.

Kjørebom ved parkeringsplass skal være lukket etter passering og hengelås må ikke forlates låst opp slik at låsen kan forsvinne.

Pass spesielt på at balkongdør og bakdør er låst når sistemann forlater huset. Lukk alle vinduer.

Omvisning

Vi avtaler gjerne en omvisning i lokalene hvis ønskelig.

Hvis du får problemer, eller du bare lurer på noe angående leien av klubbhuset, ta kontakt med.

Klubbhus og utleie ansvarlig: : Jack Dinesen telefon 46812205

mandag til og med fredag fra kl 17:00 til 20:00.

Klubbhusets adresse

Gamle Siggerudvei 2 (ved siden av Siggerudhallen)

Alle innbetalinger skal skje via VIPPS: Siggerud IL Klubbhus  547448