Slik blir du medlem via SIL's hjemmeside

Siggerud Idrettslag benytter elektronisk medlemsregistrering. Alle medlemmer må melde seg inn og vedlikeholde medlemsskap via våre nettsider. Her betaler du alle kontingenter og treningsavgifter relatert til SIL ved hjelp av ditt bankkort. Velkommen.

2015-05-07
OlavDahlen

Her ser du fremgangsmåten for å registrere og betale ditt medlemsskap i Siggerud idrettslag.

Man kan melde seg inn og fornye medlemsskap i idrettslaget fra 01.01 hvert år, medlemsskapet varer fra betalingsdato frem til 31.12 samme år.
Medlemsskapet må deretter fornyes. Dette vil du få varsel om på mail. NB! Det er ingen rabattering av satser selv om man melder seg inn sent på året.

Alle må melde seg inn og knytte medlemsskap til hovedlaget (kontigenter) før man kan melde seg inn i særidrettene(treningsavgifter).
De forskjellige særidrettene kan ha avvikende sesonger fra medlemsskapet i idrettslaget.

De forskjellige kontigentene:

• Junior (0-18 år)
  • Voksen (19-59år)
  • Senior (60år-)
  • Familiemedlemsskap (familiemedlemmer på samme bostedsadresse som hovedmedlem som betaler medlemsskapet)
  • Støttemedlem
  • Ikke-medlem er en bruker for den som ikke ønsker å være medlem selv, men ønsker å administrere dine barn

Slik lager du ditt familiemedlemsskap

I menyen på venstre side velger du "Bli medlem" og følg instruksjenene:

1. Legg inn din mailadresse, trykk deretter fortsett.

email.JPG

2: Fyll inn navn og all øvrig informasjon. Tips - brukernavnet bør være gjenkjennbart (FornavnEtternavn).
    Trykk deretter fortsett,

fornavnetc.JPG

3. Velg familiemedlemskap, og kryss av for aksept av retningslinjer, trykk deretter fortsett.

velgfamiliemedlem.JPG

4. Kryss av for "Jeg ønsker å opprette hovedmedlemmet for familien.", trykk deretter fortsett.

velghovedmedlem.JPG

5. Nå skal du bekrefte informasjonen du har lagt inn, trykk bekreft.
    Betal medlemskapet og aktiver medlemskapet via mailen du får tilsendt.

bekreft.JPG

NB! Ved betalingen så blir du bedt om å legge inn "Kontrollsifre", dette er de 3 sifrene du finner på baksiden av Visa/MasterCard.

bekreftbetaling.JPG

Sikkerhetskode.JPG

Opprette øvrige familiemedlemmer:

Gjenta punktene 1,2,3 for neste familiemedlem.
Punkt 4 velger du "Jeg ønsker å legge til et nytt medlem i familien."
Du blir bedt om å legge inn brukernavn og passordet til hovedmedlemmet i familien for å tilknytte øvrige familiemedlemmer.
Trykk deretter "Bekreft" og aktiver det nye medlemmet basert på mailen vi sender deg.

Lykke til og velkommen som medlem i Siggerud idrettslag!

MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket